loading...
فورجی دانلود
تبلیغات شما
http://www.seyedrezabazyar.com/fa/files/2015/09/ads-468x60-35.gif

میرزایی بازدید : 152 چهارشنبه 10 آذر 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی به نام پابند

ترانه سرا: روزبه بمانی / ملودی: رضا صادقی / تنظیم: معین راهبر

تقدیم شده به حضرت امام رضا علیه السلام


[دانلود با کیفیت 128 با حجم 5.9 مگابایت]

Reza Sadeghi – Paband

متن ترانه ی پابند با صدای رضا صادقی:
دور بال کفترا رو خط بکش
همشون اسیر تقدیرت شدن
اومدن بلکه هواییشون کنی
آخه میدونن زمین گیرت شدن
تو کدوم حقیقتی که هر دلی
حستو ندیده باور میکنه
لحظه ای تصور خیال تو
حال عاشقاتو بهتر میکنه
از خودم از این کویر لب به لب
رویه دریای تو هجرت میکنم
اگه این تعبیرت از غریبیه
من به غربتت حسادت میکنم
بین تردید زمین و آسمون
گمشدم بلکه منو پیدا کنی
بلکه پای ما رو که پابندتیم
رو به آسمون هشتم واکنی
وقتی اسمتو میارم زیر لب
بی هوا حس عبادت میکنم
شب به شب میشینمو کنار تو
با تو خورشیدو زیارت میکنم
بین تردید زمین و آسمون
گمشدم بلکه منو پیدا کنی
بلکه پای ما رو که پابندتیم
رو به آسمون هشتم واکنی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بزرگترین و بروز ترین مرجع دانلود فیلم . سریال . انیمیشن . موزیک و.........
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات شما

    http://up.vbiran.ir/uploads/137500670322846_823.gif

    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 618
  • بازدید سال : 5,699
  • بازدید کلی : 89,209
  • تبلیغات شما
    http://nateghan.ir/files/adv/3_327.gif